Budapest, HVG Kiadó. 159 l. (2009)
A marketing új logikája: Marketing Interakció Tervezés és az új típusú ügynökségek. HVG Könyvek.
Kiadói papírkötésben.
ÁTVEHETŐ: FÜST ANTIKVÁRIUM 1085 JÓZSEF KRT. 55-57. T.: (061) 201-1926.
Budapest, Pallas Lap- és Könyvkiadó Vállalat, 248 l. (1988)
Fordította: Forgács T. Katalin , Kertész Tibor Második, javított kiadás.
Kiadói papírkötésben.
ÁTVEHETŐ: FÜST ANTIKVÁRIUM 1085 JÓZSEF KRT. 55-57. T.: (061) 201-1926.
Budapest, Geomédia szakkönyvek. 326 l. (2003)
Marketingeseknek a nemzedékek célpiacairól (A Yankelovch-riport). Fordította: Bayer Antal.
Kiadói papírkötésben.
ÁTVEHETŐ: FÜST ANTIKVÁRIUM 1085 JÓZSEF KRT. 55-57. T.: (061) 201-1926.